Your Login Details


There Will Be Batik on Batik's Day

Gak tau ini batik apa bukan, tapi seingatku waktu dikasih (iyah ini baju gratisan) dibilangnya ini batik, motif aslinya ada daun, tapi daunya udah nempel di kainnya aka, itu kain kalo gak di kasih warna-warni pasti keliatan daunnya, tapi entah kenapa di tiban dengan motif kotak-kotak terus motif garis-garis dan terakhir shading warna. Gak kalah serunya bahannya itu mengkilap jadi kaek ada semacam glitter dan warnanya gold (gak penting deh ah).

Dipake dengan blue jeans dan sepatu warna putih, jyakaka.

Nyampe dikantor langsung jepretin orang2 yang duduk di belakang ku. Ternyata ada yang gak pake Batik, itu anak cewe yang magang di kantor kita. Yang laennya udah klop dah mirip kantor kelurahan.


The Comments

Write a comment

  • Required fields are marked with *. (do'oh)

Type your name here, but it not necessary, because I had anticipate your lazy hand.

Yes, you can leave it empty. It's not like that I'm going to write you an email. But if you do, I will display your Gravatar.

It's unnecessary to provide your blog url, but here it is. Use this format: http://www.dwaan.com.

You're encourage to write a subject. Well if not, I'll give some nasty and ugly subject to your comment.

You really have to write your comment below, it's required. I mean, you want to write a comment wont you?.

If you have trouble reading the code, click on the code itself to generate a new random code.

Sorry, I don't trust you are human. Please type those funky words to prove you are a human.

 

 


Some Stranger
Comment
skr batik tggu ntar koteka..
Mon October 12, 2009, 10:30:57
jyah si agung.. baru diwajibin pake batik aja dah begini responx. btw, wajib pake batik tempo2 itu khan kerana pas batik & angklung dipatenin dunia tuch (tapi gw bingung knp org2 cuma diwajibin pake batik yach, sharusnya kudu bawa angklung skalian ke kantor :D). Nah gw nunggu nih pemerintah matenin koteka dari irian.. kira2 diwajibin pake koteka ke kantor gak ya? klo sampe gak.. wah kita2 kudu demostrasi tuh gung, turun ke jalan minta pemerintah kudu adil sama budaya. gmana gung? lw dukung gw gak?

DwAN
Comment
Re: There Will Be Batik on Batik's Day
Mon October 12, 2009, 10:40:40
siapa sih yang di bawah? Jadi bingung sendiri. Btw kan anjuran pak Presiden, ya musti diikutin dong ^___^

Some Stranger
Comment
Re: There Will Be Batik on Batik's Day
Mon October 12, 2009, 10:41:35
ehk lupa nama gw.. yg barusan komentar koteka vs batik tadi : gw si konsultan ganteng yg pas duduk disamping lw di kantor kita tersayang asp (saking sayangx sampe gaji bberapa bulan "digratisin" hiks)

DwAN
Comment
Re: There Will Be Batik on Batik's Day
Mon October 12, 2009, 10:44:19
Dan ituuuuuuuuuu???? (Kan ada banyak yang duduk samping gw ^___^)

Some Stranger
Comment
Re: There Will Be Batik on Batik's Day
Mon October 12, 2009, 10:53:00
wkwkwk... gw salah ya nyebut diri gw paling ganteng ke sesama laki2, nah lw tanya aja ke arum tuch.. (gak penting banget) gw ciao..
Comment
Christian Louboutin
Thu June 03, 2010, 10:02:38
Really good sharing this.
Comment
registry cleaner Reviews
Sun June 13, 2010, 07:13:53
its so easy all you have to do is stall time…………
Comment
Registry Cleaner
Tue June 15, 2010, 06:56:07
very good information you write it very clean. I'm very lucky to get

this info from you.
Comment
MBT Women Shoes
Sat July 10, 2010, 05:25:53
good share, great article, very usefull for us...thanks!
Comment
MBT Women Shoes
Sun July 11, 2010, 06:36:53
Interesting fact. thanks for the info!
Comment
MBT Men Shoes
Mon July 19, 2010, 01:08:16
I agree with your Blog and I will be back to check it more in the future so please keep up your work. I love your content & the way that you write. It looks like you’ve been doing this for a while now, how long have you been blogging for?
Comment
best registry cleaner
Sun July 25, 2010, 04:46:22
Thank you for useful info. :-)
Comment
busty babes overload
Mon January 10, 2011, 00:49:31
Knowledge is power. (Proverbs 24:5)
Comment
meine liebe
Sat January 29, 2011, 15:46:32
A car in every garage and a chicken in every pot.
Comment
Sterapred Rezeptfrei
Thu February 17, 2011, 03:13:58
Great minds think alike.
Comment
how do you make your penis larger
Sun February 20, 2011, 16:31:34
Winning isn’t everything, it is the only thing. (Nothing matters but winning).
Comment
Tadalis online kaufen
Sun February 27, 2011, 02:50:12
I think, therefore I am. (Rene Descartes).
Comment
modafinil lernen
Tue May 03, 2011, 03:59:07
The sun never sets on the British Empire.