Your Login Details


Mana Komennya

Hehehe, tadi di tanya Aves "Dhu, belom bisa ngisi komentar yah". Huhuhu, iya nih Ves kapan yah jadinya, sibuk gak sempet mulu nih. Sabtu minggu kalo gak tidur ya nonton tipi kalo hari kerja ya udah cape duluan. Kira-kira kapan yah bisa ngembangin content untuk komentar.

Padahal 2 minggu lalu, lagi giat-giat ngubah web ini biar lebih modular lagi. Mo ngembangin CMS berbasis Database, biar kontent webnya ngikutin isi database. Rencananya sih gitu, tapi baru ngerubah query-query databasenya udah males. Ditambah daku ngambil proyek dari elex lagi, jadi minim deh buat ngerjain webku.

Tuk sementara begini aja dulu, nanti ada penambahan fasilitas komen, kalo semangat BetaZeroFournya bakal launcing akhir taon ini. Tunggu aja bener apa nggak yah!


The Comments

Write a comment

  • Required fields are marked with *. (do'oh)

Type your name here, but it not necessary, because I had anticipate your lazy hand.

Yes, you can leave it empty. It's not like that I'm going to write you an email. But if you do, I will display your Gravatar.

It's unnecessary to provide your blog url, but here it is. Use this format: http://www.dwaan.com.

You're encourage to write a subject. Well if not, I'll give some nasty and ugly subject to your comment.

You really have to write your comment below, it's required. I mean, you want to write a comment wont you?.

If you have trouble reading the code, click on the code itself to generate a new random code.

Sorry, I don't trust you are human. Please type those funky words to prove you are a human.