Your Login Details


Anxiety

Akhirnya ngisi lagi. Kemaren baru gw sadari kalo ternyata gw memiliki perasaan kecemasan yang sangat berlebihan. Berpikir yang tidak-tidak tentang semua orang. Heran kok bisa begitu yah.

Btw tinggal 3 hari lagi Bapak dan Ibu bakalan berangkat Haji, abis nganterin bapak ibu, Hylmi dan mba' Arie pulang ke kediri lagi. Hari senin tanggal 12nya bakalan ke Gresik lagi. Ternyata keluarga ini menjadi terpecah-pecah. Walaupun masih satu keluarga kita semua sudah terpecah-pecah.

Ibu setelah Haji ini bakalan pergi ke Padang nemenin Bapak, yang proyek yang di padang ini bakalan proyek terakhir bapak, sebelum akhirnya Bapak bener-bener pensiun dari proyeknya. Mba' Arie karena udah berkeluarga dan ngikut mas Totok di Kediri bersama Hylmi. Mba' Lini bareng Novri dan Kamila walaupun masih tinggal di Jakarta tapi nanti di tinggal sama - Agung - sendiri mengarungi hidup merana (hehehe). Bujangan banget sih, sendirian kemana-mana.


The Comments

Write a comment

  • Required fields are marked with *. (do'oh)

Type your name here, but it not necessary, because I had anticipate your lazy hand.

Yes, you can leave it empty. It's not like that I'm going to write you an email. But if you do, I will display your Gravatar.

It's unnecessary to provide your blog url, but here it is. Use this format: http://www.dwaan.com.

You're encourage to write a subject. Well if not, I'll give some nasty and ugly subject to your comment.

You really have to write your comment below, it's required. I mean, you want to write a comment wont you?.

If you have trouble reading the code, click on the code itself to generate a new random code.

Sorry, I don't trust you are human. Please type those funky words to prove you are a human.

 

 

Comment
Very informative blog
Sun August 29, 2010, 05:07:26
This site is a complete internet resource for this. You'll find all you wanted or needed to know, here.
Comment
BBC Football
Wed April 13, 2011, 09:37:59
Hello Everyone! I like watching BBC Football online.